نمایشگاه ملی میراث فرهنگی در اردبیل برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمایشگاه سراسری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه امسال با حضور میهمانان داخلی و خارجی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۸۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نشست با مسئولان میراث فرهنگی سرعین اظهار داشت: ویژگی که سرعین دارد منحصر به فرد بوده و یک موقعیت ویژه و خاص دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اصولی از این ظرفیت در راستای توسعه هر چه بیشتر منطقه استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری روی آبگرم‌های شهرستان سرعین گفت: سالانه مسافران و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور و جهان وارد شهرستان سرعین شده و از ظرفیت‌های آب‌های گرم و طبیعی این شهرستان بهره‌مند می‌شوند که این امر فرصتی مناسب برای این شهرستان محسوب می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: کوه سبلان نیز یکی از هفت قطب گردشگری منتخب کشور بوده که میزبان تعداد زیادی از طبیعت‌دوستان از نقاط مختلف می‌شود و باید با توجه به این ظرفیت عنایت ویژه‌ای به آن شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد حضور گردشگران در این منطقه باشیم.

تقی‌زاده با تاکید بر رونق گردشگری خارجی در اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با توجه به قابلیت‌های و توانمندی‌های مختلف در حوزه گردشگری می‌تواند زمینه حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران خارجی را فراهم آورد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی از سوی مسئولان مبوطه انجام شود.

وی از برگزاری نمایشگاه سراسری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 19 تا 23 مردادماه امسال با حضور میهمانان و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این نمایشگاه داشته باشیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار