دو کتاب به نويسندگي سردار محمد شعبانی با موضوعات«مرصاد و غائله آمل» توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در شاهرود رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۴۰۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بازخوانی عملیات مرصاد حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و بسیجیان شاهرود در مسجد غربای این شهر برگزار شد.

سردار محمد شعباني، قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین(ع) به بازخوانی عملیات مرصاد و اهداف دشمن و منافقین از این حمله پرداخت و اظهار کرد: دشمنان به خیال خام خود در عملیات فروغ جاویدان می خواستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند؛ اما این خیال سرابی بیش نبود و آنها در گوری که کنده بودند گرفتار آمدند.

وی تصریح کرد: منافقین کوردل با حمایت استکبار دست به این اقدام زدند و درس عبرتی گرفتند که تا همیشه تاریخ فراموش نخواهند کرد و استکبار نیز از این عملیات فهمید که اسلام و مسلمانان همیشه بیدار هستند و از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

قائم مقام دانشگاه جامع امام حسین(ع)با اشاره به حضور رزمندگان شاهرود در این عملیات گفت: رزمندگان شاهرودی در این عملیات حضور فعال داشتند و سردار شهید عبدالله عرب نجفی و یارنش در این عملیات جانانه دفاع کردند و سد محکمی در برابر جبهه باطل منافقین ایجاد کردند.

در این مراسم قائم مقام تیپ 12 قائم آل محمد(ص) استان سمنان در عملیات مرصاد نیز بصورت تلفنی به بیان خاطراتی از این عملیات پرداخت و با اشاره به شهید رضا نادری گفت: این شهید بزرگوار در این عملیات با ایثارگری خود و شلیک چند گلوله آرپی جی به سپاه نفاق سبب شد تا آنان زمین گیر شوند و نیروهای خود نیز با آرایش منظم وارد عمل شوند.

منصور حیدری افزود: شهید نادری اینجا نقشی را ایفا کرد که شهید فهمیده در خرمشهر با انفجار خود در زیر تانک انجام داد و این شهید با اینکار خود از پیشروی دشمنان جلوگیری کرد و سبب شد تا نیروهای خود وارد عمل شوند.

علی اکبر نظری در این مراسم به مرثیه خوانی در خصوص شهدای این عملیات و اهل بیت(ع) پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها