طرح عجیب وزارت نفت برای استخدام دستیار مدیران ارشد!

در حالی وزارت نفت حدود ۱۷ هزار سمت فنی و کارشناسی را در صنعت نفت حذف کرده است که چندی پیش طرحی را به تصویب رساند که به مدیران ارشد وزراتخانه مجوز به کارگیری دستیار آن هم با شرایط ویژه را می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۴۹۴۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر اساس طرح " انتخاب دستیاران دفاتر مدیران ارشد نفت" مدیران ارشد وزارت نفت می‌توانند دستیاران خود را از میان افراد زیر 40 سال و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی با سه سال سابقه کار در صنعت نفت انتخاب کنند.

طبق این طرح دستیاران به سمت پایه "بی" ارتقاء می‌یابند؛ این امتیاز ویژه به دستیاران مدیران ارشد صنعت نفت در قبال فعالیت‌هایی مانند هماهنگ کردن قرار ملاقات‌ها، پاسخگویی به ارباب رجوع، جستجوی مطالب مورد نیاز در اینترنت، انجام برخی از مسائل شخصی مدیر و ... ارائه شده است!

طرح " انتخاب دستیاران دفاتر مدیران ارشد نفت" در حالی به تصویب رسیده است که در دفتر کار مدیران ارشد حداقل یک رئیس دفتر و یک منشی فعالیت می‌کند.

از سوی دیگر درحالی برای این پست خدماتی چنین امتیاز ویژه‌ای مصوب کرده‌اند که یک کارشناس فنی برای کسب پایه "بی" در صنعت نفت باید بهترین شاخص عملکرد و حدود 20 سال سابقه کار داشته باشد.

تصویب طرح‌هایی مانند " انتخاب دستیاران دفاتر مدیران ارشد نفت" در وزارت نفت قطعا موجب کاهش انگیزه در میان نیروهای متخصص ومهاجرت آنها خواهد شد.

ارسال نظرات