خبرهای داغ:
یک منبع نظامی یمنی از تیراندازی به سوی خالد بحاح نخست وزیر دولت مسعتفی یمن در فرودگاه عدن و فرار مجدد وی به ریاض خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۵۰۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، یک منبع نزدیک به ارتش یمن گفت : ‌خالد بحاح نخست وزیر مستعفی یمن در فرودگاه عدن هدف ترور قرار گرفت، اما از این تیراندازی جان سالم به در برد.

یک منبع نزدیک به ارتش یمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی الوقت با اعلام این خبر گفت : پس از گذشت چند دقیقه از حضور خالد بحاح در فرودگاه عدن،‌ یکی از نیروهای امنیتی اقدام به تیراندازی به سوی خالد بحاح نمود اما به دلیل تشدید نیروهای حفاظتی، ‌خالد بحاح از این ترور جان سالم به در برد و آسیبی به وی نرسید. این منیع یمنی تاکید کرد : خالد بحاح به همین دلیل پس از حضور نیم ساعت در عدن،‌ به سفر خود به مقصد ریاض پایان داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: عربستان سعودی از انعکاس خبر حادثه به دلیل اینکه دیگر مسئولان یمنی از سفر به عدن به دلیل ناامنی شهر عدن خودداری نکنند، ممانعت می کند. گفتنی است رسانه های سعودی در هفته های اخیر با انتشار اخبار دروغ، ‌اوضاع امنیتی عدن را امن توصیف کرده بودند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه یکی از نیروهای امنیتی اقدام به این تیراندازی کرده و با توجه به تبلیغاتی که در رابطه با خالد بحاح می شود،‌ منصور هادی رئیس جمهور یمن از تکرار سناریوی رئیس جمهور سابق علی عبدالله صالح و اینکه خالد بحاح جایگزین وی شود، هراس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها