خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی به همراه تنی چند از رؤسای شرکت گاز استان با حضور در ورزقان از نزدیک اجراي عملیات گازرساني به12 روستای ورزقان و خط انتقال اهر- ورزقان را مورد بررسي قرار داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۱۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، در حاشيه اين بازديد ولی اله دینی با قدردانی از تلاش و همت همکاران خدوم شرکت گاز و مجريان طرح هاي درحال اجرا بر توسعه گازرسانی و خدمات رساني در مناطق محروم و دور افتاده تاكيد كرد.

وی روند اجرای این طرح ها را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: طرح گازرسانی به 12روستای ورزقان شامل روستاهای لیجین، سیغار، آغ بلاغ، سیلاب جدید، سیلی خانی، آلوجه قشلاق، سرخه دیزج، مزرعه شادی، فرخران، بهربیگ، لمبران و سردار گندی با 70درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش بینی می کنیم با این روند و تامین شرایط لازم همه طرح ها در موعد مقرر به پایان برسند.

دینی با اشاره به نقش استراتژیک مناطق جنگلی و معادن ورزقان اظهار داشت: گازرسانی به مجتمع سونگون و شهرک صنعتی ورزقان از اولویت های شرکت گاز در سالجاری در این شهرستان می باشد.

وی به شروع عملیات گارزسانی به پنج روستای همای اولیا، همای سفلی، مزرعه سواره، چلناب و روارانق در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 19روستای دیگر ورزقان در مرحله پیمان سپاری می باشد که با بهره برداری از این روستاها درصد بهره مندی روستاهای این شهرستان به 90درصد خواهد رسید.

دینی ضمن تشکر از همکاری مردم فهیم ورزقان در اجرای طرح های شرکت گاز به خصوص اجرای خط انتقال اهر - ورزقان افزود: وجود معارضین محلی یکی از دلایل عمده تاخیر در اجرای طر هاست که با توجه به اینکه طرح های گازرسانی برای آسایش و رفاه مردم منطقه اجرا می شود انتظار است که مردم نیز حداکثر همکاری را در اجرای طرح ها با شرکت گاز داشته باشند.




ارسال نظرات