خبرهای داغ:
در سپاه ناحیه نطنز:

برگزاری نشست سیاسی با حضور کلیه کارنان سپاه ناحیه نطنز برگزار شد

نشست سیاسی با حضور همکاران رسمی و وظیفه در سپاه ناحیه نطنز با سخنرانی مهرآبادی از هادیان سیاسی سپاه استان برگزار شد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،حامد مهر آبادی گفت : بحثی که امروزه در خور جامعه است بحث توافق هسته ای است که هنوز در بین زمین و آسمان قرار دارد همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خطبه های نماز عید فطر امسال بیان نمودند توافق تا روز اجرا همچنان به عنوان یک متن تلقی می گردد.

وی در ادامه بر چرایی اینکه ملت ایران برای چه انرژی هسته ای را حق خود می دانند و به ارزش هسته ای که آیا صنعت هسته ای مفید هست برای کشور یا خیر اشاره کرد .

مهر آبادی در مباحث خود به نتایج بحث هسته ای اشاره کرد که یک نظام ناعادلانه ای در جهان حکمفرماست که انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را به رسمیت نمی شناختند.

هادی سیاسی در بحث خود به کاربرد های صنعت هسته اشاره کرد و گفت : صنعت هسته ای که آمریکا و کشورهای غربی در حال چانه زنی برای ازبین بردن این صنعت در کشورمان هستند کاربردهای فراوانی دارد از جمله در علم پزشکی ، دارویی ، کشاورزی ، فلزات(جوش هسته ای) ، صنعت های گوناگون و خلاصه فردای دنیا را تشکیل می دهد .

کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود به عهد شکنی های آمریکا در سالهای مختلف اشاره کرد و اینکه بایستی حواسمان را جمع کنیم آمریکا کاملا غیر قابل اعتماد است .

گفتنی است که در پایان جلسه با پرسش و پاسخ به اتمام رسید .

ارسال نظرات