خبرهای داغ:
مدیر فرهنگی اجتماعی بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود:
مدیر فرهنگی اجتماعی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود گفت: طرح بوستان سلامت با اجرای برنامه های متنوع همراه با استقبال بی نظیر مردم در شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
علیرضا ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز فعالیت بوستان سلامت پارک بلوار شاهرود اظهار کرد: بوستان سلامت بلوار شاهرود پس از وقفه چند روزه و بعد از ماه مبارک رمضان مجدداً بازگشایی و شروع به فعالیت نمود.

وی افزود: فعالیتهای این بوستان با نماز جماعت آغاز شده و در ادامه غرفه های مختلف کوکان، نوجوانان و... به خدمات رسانی و امورات فرهنگی میپردازند.

مدیر فرهنگی اجتماعی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود خاطرنشان کرد: این بوستان در هفته دو شب «شبهای چهارشنبه و جمعه» برنامه جنگ و سرگرمی و سخنرانی و... برای مخاطبین خود برپا می کند.

ابوالقاسمی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان در این بوستان برنامه های مختلفی به همت پایگاه عاشقان ولایت این حوزه برگزار که مورد استقبال و رضایت خانواده ها و مسافران قرار گرفت و با توجه به این استقبال و درخواست ها و همت بسیجیان این بوستان کار خود را مجدداً آغاز و تا پایان تابستان برنامه های مختلف فرهنگی هنری و تفریحی و آموزشی و بصیرتی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به بوستان سلامت شهرک ولیعصر(عج) نیز گفت: با توجه به اینکه طرح محله اسلامی در این شهرک اجرا می شود برنامه های بوستان سلامت نیز با جدیت در این منطقه در حال برگزاری است و استقبال خانواده ها از این برنامه ها بسیار بالاست و پیشنهادات مختلفی نیز در خصوص برگزاری برنامه های مختلف از طرف مردم ارائه شده که در حال بررسی و اجرای برخی از آنها هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها