ساخت چهار خانه بهداشت در حاجی‌آباد توسط بسیجیان جهادگر

مسئول بسیج سازندگی حاجی‌آباد با اشاره به ساخت چهار خانه بهداشت در حاجی‌آباد توسط بسیجیان جهادگر اظهار كرد: این خانه‌های بهداشت در روستاهای جغان، مازگرد، چاه بند و تاشكویه از توابع حاجی‌آباد در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری پانا، نیكوئی مسئول بسیج سازندگی حاجی‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت خانه بهداشت در 4 روستای این شهرستان اظهار كرد: این خانه‌های بهداشت در روستاهای جغان، بازگرد، چاه بند و تاشكویه در حال ساخت است.

وی با بیان اینكه برای احداث خانه‌های بهداشت مبلغ 60 میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: این پروژه 2 ماه دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی حاجی‌آباد با بیان اینكه خانه‌های بهداشت توسط بسیجیان جهادگر این سازمان ساخته می‌شود گفت: بسیج سازندگی همواره پیشتاز ساخت و ترمیم اماكن عمومی و عام المنفعه است.

وی با بیان اینكه در شهرستان حاجی‌آباد طرح‌های عمرانی و رفاهی بسیاری توسط بسیج سازندگی ساخته شده است گفت: ساخت خانه‌ عالم، خانه بهداشت، غسالخانه، سرویس بهداشتی، مدرسه، مسجد و غیره از جمله عملكرد این سازمان در حاجی‌آباد است.

ارسال نظرات