خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی فارس:

جهت تحقق امر به معروف باید هدف‌های اجتماعی نظام اسلامی را شناسایی کرد

گودرزی با بیان اینکه در سیمای امت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر حراست از خوبی‌هاست، گفت: برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر باید هدف‌های اجتماعی نظام اسلامی را بشناسیم.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۶۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از ضروریات اساسی جامعه عنوان کرد و گفت: در سیمای امت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر حراست از خوبی‌هاست و برای تحقق آن باید هدف‌های اجتماعی نظام اسلامی را بشناسیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقاب حیات جامعه اسلامی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از کارآمدترین شیوه اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائلی است که خداوند پیرامون آن تاکید فراوان داشته و اجرای آن می‌تواند در پیشگیری از بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

گودرزی با اشاره به اهمیت و نیاز امروز جامعه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این موضوع موجب همگانی سازی مقوله امنیت برای حفظ سلامت اجتماعی، کارآمدی و شایسته سالاری مسئولان و نیز آرامش و امنیت آحاد جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید تدریجی باشد، تصریح کرد: افراد معدودی که در جامعه راه را اشتباه انتخاب می‌کنند و مرتکب بعضی از جرائم می‌شوند باید با همکاری مردم و پلیس به جامعه برگردانده شوند.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، مهم‌ترین مؤلفه امنیت اجتماعی است، افزود: باید سیاست‌های احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در برقراری امنیت اجتماعی دارد و باید کارکردهای آن در بسط و گسترش امنیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و در جامعه نهادینه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار