معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: "شهید شمسی‌پور" شهید شاخص ورزشکار استان مرکزی تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۸۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
محسن گلشن زاده با اشاره به فرارسیدن روز بسیج ورزشکاران و هفته منش پهلوانی اظهار داشت: مراسم ویژه این روز، دوشنبه 12 مردادماه ساعت 9:30 صبح در کانون بسیج جوانان کلانشهر اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج بصیرت و منش پهلوانی در بین ورزشکاران مهمترین رویکرد بسیج کشور بوده و در استان مرکزی این خط مشی دنبال می‌شود و سعی داریم تا فعالیت‌های متنوعی برای توسعه همگانی و قهرمانی ورزش انجام دهیم چراکه درخشش و فعالیت در عرصه ورزش قهرمانی و پهلوانی از سنگرهای نرم نظام و از سرمایه های فرهنگی محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: توسعه و ترویج اخلاق‌گرایی و توجه به صفات پهلوانی در ورزش توسط سازمان بسیج ورزشکاران و نیز ورزش و جوانان انجام می‌شود و از این‌رو مسئولان و دست اندرکاران مربوطه در بخش‌های مختلف ورزشی تلاش می‌کنند تا رویکردهای فرهنگ مدارانه و اخلاق محوری را در اولویت اقدامات و منش ورزشکاران خود قرار دهند.

گلشن با اشاره به تاسیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: سازمان بسیج ورزشکاران فعالیت‌های مربوط به این بخش را با انسجام و هماهنگی ویژه و به طور تخصصی دنبال کرده و به ترویج فرهنگ بسیجی و اخلاق محوری در ورزش می‌پردازد، اگر به انجام فعالیت‌های معنوی و فرهنگی در بخش ورزش و در میان ورزشکاران عنایت شود به همان مقدار شاهد افزایش اثربخشی مطلوب اقدامات ارزشی آنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همایش نکوداشت منش پهلوانی به مناسبت هفته گرامیداشت منش پهلوانی با حضور رؤسا و اعضای هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و اعضای کانون بسیج ورزشکاران اراک برگزار می‌شود که در این همایش علاوه بر اجرای جلوه‌هایی از ورزش باستانی یکی از کارشناسان فعال در حوزه ورزش پهلوانی به عنوان سخنران به تبیین شاخصه‌های پهلوانی می پردازد.


ارسال نظرات