نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خواف عنوان کرد: امروز زیر سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا سپاه پاسداران در آمادگی دفاعی و اعتقادی در نقطه اوج قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۴۹۷۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در نشست سیاسی که با حضور پایوران و سربازان در محل نماز خانه ناحیه خواف برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

وی علم آموزی و عمل به آن را از مهم ترین مولفه های افزایش بصیرت دانست و افزود: آنچه موجب قوام سپاه شده معنویت و بینش سیاسی است که از ایت الله مطهری می توان به عنوان نمونه کاملی از معنویت وبینش سیاسی یاد کرد.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی در ایران و احیای ارزش های دینی و مذهبی در نتیجه این رخداد اظهار داشت: انقلاب اسلامی منشا تحولات زیادی در عرصه های مختلف هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بود که یکی از مهم ترین این تحولات احیای ارزشهای دینی و مذهبی در جامعه بود که این امر تاثیراتی شگرفی در نوع رفتار و معاشرت مردم با یکدیگر داشت به گونه ای که این تغیرات مثبت به هیچ وجه قابل مقایسه با رفتار مردم در قبل از انقلاب نیست.

وی ابراز داشت: امروز زیر سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا سپاه پاسداران در آمادگی دفاعی و اعتقادی در نقطه اوج قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: رهبری با هوشمندی و هدفمندی، سال را نامگذاری کردند و ما نیز به عنوان یک سرباز و جان نثار، مطیع رهبری و گوش به فرمان ایشان خواهیم بود.

سید الحسینی در پایان در گوشه ای از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در مذاکرات هسته ای شش کشور قدرتمند در تقابل با ایران اسلامی هستند که به برکت خون شهدا با اقتدار توانستیم به بخش هایی از مطالبات خود دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها