با حمایت فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور صورت گرفت؛
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان از اهدای کارت هدیه و دلجویی از ۷۶ یتیم و بی سرپرست در شهرستان زابل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۷۷۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزاش خبرنگارخبرگزاری بسیح ، سرهنگپاسدار  محمد ناظری با بیان اینکه این هدایا، اهدایی سردار مارانی فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور است، اظهار کرد: این افراد از کل سیستان شناسایی و در مرحله اول تعداد ۷۶ یتیم و بی سرپرست مورد دلجویی قرار گرفتند.

وی لازمه پیشرفت هر کشور را آرامش،آسایش و داشتن امنیت دانست و افزود: آرامش و امنیت در کنار اعتقادات دینی و مذهبی محقق می شود و چه بسا کشورهای غربی که از داشتن چنین اعتقاداتی محروم هستند و آرامشی هم ندارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران پایبند اعتقادات دینی و مذهبی خود هستند ،گفت: بهترین واسطه قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان سران طوایف هستند که بدون هیچ مزد و پاداشی در حال همکاری با این قرارگاه هستند.

سرهنگ ناظری با تاکید بر اینکه سران طوایف همیشه به عنوان یک سرباز در کنار قرارگاه حضور داشتند اذعان داشت:  با نظرخواهی و مشورتی که با سران طوایف و مردم داریم ، وضعیت امنیت در سیستان خوب است.

وی تصریح کرد: ۳۶ پروژه بزرگ و کوچک از ساخت منزل مسکونی گرفته تا احداث استخر پرورش ماهی اقداماتی است که در دستور کار قرارگاه عملیاتی شهید هراتی قرار دارد.

ناظری یاداور شد: خدا را سپاسگذاریم که مملکت ما توسط نائب برحق حضرت امام زمان(عج) رهبری می شود و باید قدر نظام و رهبری را بدانیم.

ارسال نظرات