معاون اجتماعی فرمانده انتظامی یزد:

خبرنگاران برتر حوزه اجتماعی یزد تجلیل می‌شوند

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تاکید بر اهمیت استفاده از نظرات کارشناسی در اخبار مرتبط با حوزه جرایم، گفت: خبرنگاران برتر حوزه اجتماعی یزد تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ محمدرضا مزیدی ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به جرایم و حقوق خود آگاهی داشته باشند، اظهار داشت: بسیاری از جرایمی که امروز شاهد آن هستیم، به دلیل ناآگاهی و نداشتن مهارت‌های زندگی است.

وی مبارزه با سرقت را از مهمترین دغدغه‌های مردم دانست و گفت: بی‌موالاتی همشهریان یکی از موارد مهم در ارتباط با وقوع سرقت است که باید توسط مردم رعایت شود.

مزیدی با تاکید بر اهمیت همکاری و همراهی اصحاب رسانه با نیروی انتظامی، گفت: بسیاری از نشریات به دنبال اخبار حوادث هستند و به طول و تفصیل دادن به جرایم خشن علاقه بسیاری دارند چرا که زمینه افزایش مخاطبشان فراهم می‌شود.

معاون امور اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این مطلب که عدم انتشار برخی مطالب تاثیر بسیار بهتری نسبت به انتشار آن دارد، گفت: برخی از این آمار و بررسی زوایای پنهان آن سبب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: این اخبار که پوشش داده می‌شود، حتما موضوعات کارشناسی و تفسیرهای تخصصی را به همراه داشته باشند که جلوی این موارد گرفته شود.

مزیدی با تقدیر و تشکر از زحماتی که اصحاب رسانه استان یزد در انتشار اخبار انتظامی می‌کشند، گفت: به صورت فصلی از رسانه‌هایی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی دارند و بیشترین خبرها را منتشر می‌کنند، تجلیل به عمل می‌آید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار