رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری و تعامل با وزارت ورزش و فدراسیون ها تیم های قدرتمندی را آماده حضور در المپیک نظامیان جهان می کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، اولین جلسه هماهنگی فدراسیون های ورزشی و هیئت های ورزشی نیروهای مسلح جهت اعزام به شمشین دوره المپیک نظامیان جهان با حضور سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمود گودرزی وزیر ورزش، نصرالله سجادی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار باران چشمه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و میزان آمادگی تیم های نیروهای مسلح که برای شرکت در المپیک سیزم آماده می شوند، ارائه داد. در ادامه مسئولین فدراسیون ها و هیئت های ورزشی نیروهای مسلح در گزارش هایی آخرین وضعیت تیم ها را مطرح کردند و وزیر ورزش نیز در این جلسه بر همکاری فدراسیون ها با نیروهای مسلح برای در اختیار دادن امکانات جهت اردوهای آماده سازی تیم ها تاکید کرد.

سردار باران چشمه درباره این جلسه گفت: جلسه صمیمی و خوبی برگزار شد و مقرر شد تا با همکاری وزارت ورزش و نیروهای مسلح و بهره گیری از تمام توان ورزش کشور، تیم های قدرتمندی به المپیک سیزم اعزام شوند تا بتوانند دست پر برگردند و پرچم پر افتخار کشورمان را در کره جنوبی به اهتزاز در بیاورند.

رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در این جلسه نکته ای که مطرح شد همکاری های دو جانبه بود، به هر حال همان طور که ستاد کل نیروهای مسلح در بحث ورزشکاران امتیازاتی مانند سرباز قهرمان و تسهیل در خروج ورزشکاران سرباز ارائه می دهد، انتظار داریم وزارت و فدراسیون ها هم در بحث آمادگی تیم های نیروهای مسلح همکاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته تیم های نیروهای مسلح با تعاملی خوبی که با فدراسیون ها برقرار است،با کمترین مشکل در حال پشت سر گذاشتن مراحل آماده سازی شرکت در المیپیک نظامیان هستند و این جلسه مشترک با وزارت ورزش بیشتر برای هماهنگ تر شدن برگزار شد تا کاروان کشورمان با آمادگی کامل به المپیک اعزام شود.

ارسال نظرات