بسیج سازندگی بندرلنگه با هدف آموزش فوتبال در مناطق محروم تفاهم‌نامه‌ای با هیئت فوتبال شهرستان بندرلنگه منعقد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، روح الله میرزایی نایب رئیس هیئت فوتبال و سرپرست اردوهای جهادی دانشجویی شهرستان بندرلنگه، گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بندرلنگه و بسیج سازندگی دانشجویی با راه‌اندازی مدرسه فوتبال در بندر‌شناس آموزش علاقمندان فعالیت‌های پایه‌ای ورزش به خصوص فوتبال را آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این اقدام با هدف آموزش حرفه‌ای فوتبال و فعالیت ورزشی در مناطق محروم طراحی شده است و به مرور دیگر روستاهای محروم شهرستان نیز شامل می‌شود.

سرپرست اردوهای جهادی دانشجویی بندرلنگه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه همه‌جانبه به مناطق محروم و رفع محرومیت گفت: فعالیت‌های ورزشی بخصوص ورزش‌های همگانی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما نیز در لبیک به فرمایشات رهبری اقدام به این فعالیت کرده تا به محرومیت ورزشی نیز توجه کرده باشیم.

میرزایی در ادامه اظهار داشت: اهداف حرفه‌ای زیادی در این اقدام وجود دارد که می‌توان به استعدادیابی و معرفی استعدادهای فوتبالی به جامعه فوتبال اشاره کرد.

نایب رئیس هیئت فوتبال بندرلنگه گفت: روستاهای شهرستان سرشار از استعدادهای ناشناخته ورزشی است، اما تاکنون نگاه درستی به آنها نشده و به صورت اصولی آموزش داده نشده‌اند.

میرزایی در پایان گفت: این طرح به مرور در تمامی مناطق محروم شهرستان متناسب با نیاز، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و با آموزش‌های مستمر زمینه حضور ورزشکاران مناطق محروم به میدان‌های حرفه‌ای فراهم می‌شود.

ارسال نظرات