رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تغییر برخی مدیران ادارات و دستگاه‌ها در استان اردبیل صحت نداشته و اخبار درج شده در این زمینه تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۸۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حبیب برومند، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه "اخبار درج‌ شده در برخی رسانه‌های اردبیل پیرامون تغییر مدیران استان به‌نقل از بنده صحت ندارد"، اظهار داشت: بنده با تغییر مدیران در ادارات و دستگاه‌های مختلف مخالفم و اظهارات نقل شده از بنده در این راستا تکذیب می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: در مورد تغییر مدیران برخی ادارات پیشنهاداتی در زمان پیش از ریاست بنده در مجمع مطرح بود که با قاطعیت اکثر اعضای مجمع با این تغییر مخالفت کردند؛ در حال حاضر نیز مجمع به‌صورت جدی با این تغییرات مخالف است.

وی تصریح کرد:‌ تا زمانی که بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل فعالیت می‌کنم، با تغییر مدیران در استان مخالفت خواهم کرد چراکه مدیران مطرح شده در برخی رسانه‌ها، افرادی توانمند و قوی هستند. با توجه به عملکرد مطلوب آن‌ها، نیازی به تغییر و جایگزینی در این ادارات و دستگاه‌های اجرایی احساس نمی‌شود.

برومند با بیان اینکه تا زمانی که مدیران استانی از کارایی و تجربه لازم در حوزه کاری خود برخوردار باشند دلیلی بر تغییر آن‌ها و موافقت مجمع با این امر وجود ندارد، گفت: اگر مدیر با درایت و توانمندی بتواند مسئولیت‌های خود را انجام دهد، ما از وی حمایت کرده و با پیشنهاد تغییر این مدیران مخالفت می‌کنیم.

ارسال نظرات