خبرهای داغ:
صبح امروز فرمانده سپاه شیروان به همراه پاسداران و بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مصلی امام خمینی (ره) نمایشگاه فرهنگی کوثر را افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۹۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز فرمانده سپاه شیروان به همراه پاسداران و بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مصلی امام خمینی (ره) نمایشگاه فرهنگی کوثر را افتتاح کرد.

این نمایشگاه به همت خواهران و برادران بسیجی با هدف ترویج منویات مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن شهرستان به مدت یک هفته دایر شده و با برگزاری یادواره 4 شهیده زن  شیروان در پنج شنبه 15 مردادماه به پایان میرسد.

حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در حاشیه افتتاح نمایشگاه فرهنگی کوثر با بیان اینکه یکی از افتخارات بسیج و سپاه با شهدا بودن و در مسیر سیره آنها قرارگرفتن  است گفت: امروز رسالت سنگین ما در قبال شهدای زن در قالب یک نمایشگاه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اگر خواست شهدا نبود امروز این امنیت و اقتدار را نداشتیم و بانگ تکبیر ما لرزه بر اندام دشمنان نظام نمی انداخت.

سرهنگ امیری فرمانده سپاه شیروان نیز در بازدید از نمایشگاه وظیفه و رسالت غرفه حجاب و عفاف را پر اهمیت تر نسبت به سایر غرفه ها دانست و گفت: پیام خون سرخ شهید حفظ سیاهی چادر خواهران و مادران ما است.

نمایشگاه فرهنگی کوثر در 7 غرفه مشاوره وسلامت،اقتصاد مقاومتی،دستاوردهای جدید مددجویان کمیته امداد،محصولات فرهنگی و کتاب،حجاب و عفاف،پشتیبانی جنگ،و شهدای زن شیروان به مدت یک هفته از ساعت 17 ای 21 پذیرای علاقمندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها