مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران خبر داد
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای گفت: تمبر شهید شاخص رسانه سیف‌الله تبریزی در روز خبرنگار امسال رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳




حسن افشار با اشاره به اهداف بسیج رسانه، این سازمان را با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: حفظ و حاکمیت‌بخشی به روحیه جهادی و تقویت فرهنگ بسیجی در اصحاب رسانه به منظور تحقق اسلامی هدف ارزنده‌ای است که بسیج رسانه به‌دنبال برنامه‌ریزی برای تحقق هر چه بهتر آن در استان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ایجاد زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندسازی سطح تخصصی و مهارت‌های فرهنگی اصحاب رسانه مازندران بسیار حائز اهمیت برای این سازمان است، افزود: بسیج رسانه مازندران در نظر دارد برای سطح آشنایی اعضای تخصصی و خبرنگار بسیج رسانه کلاس‌های آموزشی در حوزه قانون مطبوعات و اخلاق رسانه‌ای با حضور اساتید برجسته برگزار کند.

این مسئول با اشاره به پیش‌رو بودن هفته خبرنگار و اجرایی کردن برنامه‌های این سازمان در ستاد برگزاری هفته خبرنگار استان، بیان کرد: ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی، رونمایی از تمبر شهید شاخص رسانه سیف‌الله تبریزی، دیدار با خانواده شهید شاخص بسیج رسانه و پخش کلیپ تهیه شده در مورد زندگی شهید سیف‌الله طبری از جمله برنامه‌های این سازمان در روز خبرنگار است.

افشار خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای رسانه در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری از جمله اهداف سازمان در این روزها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها