خیرین اردبیل در کمک به بیماران سرطانی پیشگام هستند‌

خیر مدرسه‌ساز اردبیل با اشاره به هزینه‌های کلان بیماری سرطان گفت: خیرین اردبیلی در کمک به بیماران سرطانی پیشگام هستند.
کد خبر: ۸۵۴۹۸۹۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، آمنه هادی زاده، خیر اردبیلی اظهار داشت: هم‌اکنون با همت خیرین اردبیل و مجمع خیرین تمام هزینه‌های کودکان سرطانی در اردبیل پرداخت می‌شود و این امر روحیه مضاعفی در بین بیماران و خانواده‌های بیماران سرطانی برای مبارزه با این بیماری ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی یک وظیفه خطیر و اساسی است و همگان باید در این راستا پیشگام باشیم و هر یک از هم‌وطنان به‌اندازه توانایی‌شان به این بیماران کمک کرده تا امید در دل این بیماران زنده شود.

خیر اردبیلی افزود: از این‌که بهبود یک بیمار سرطانی را می‌بینم بسیار خوشحال شده چراکه شور و امید دوباره در دل این بیمار زنده می‌شود و نقش خیرین در ایجاد این شورونشاط بسیار تأثیر‌گذار است.

هادی زاده بابیان اینکه تا حد توانایی‌ام در کمک به هزینه‌های بیماران سرطانی و انجام کارهای خیرخواهانه پیشگام هستم گفت: شاد کردن دل مردم و کسب رضای خدا از اهداف اصلی کارهای خیرخواهانه‌ام است.

آمنه هادی زاده که در سال 1315 در اردبیل به دنیا آمده است گفت: احداث سه مدرسه در اردبیل و آبادان را شروع کرده‌ام که یکی از مدارس تحویل داده‌شده و بقیه نیز تا پایان امسال به آموزش‌وپرورش استان تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: احداث مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق محروم شورونشاط خاصی دارد و از این‌که می‌توانم قدمی کوچک در ایجاد مدرسه در مناطق محروم بردارم به خود افتخار می‌کنم چراکه مناطق محروم نیاز مبرمی به فضاهای آموزشی و علمی دارند.

خیر اردبیلی تصریح کرد: خیرین اردبیلی همچون حسن علی علی پور و حاج مالک جعفر زاده مقدم انقلاب عظیمی در احداث مدرسه‌سازی به وجود آورده و این خیران نعمت بسیار بزرگ برای کشورمان بوده که همیشه باید قدردان این دلسوزان کشور باشیم.

هادی زاده تصریح کرد: خیرین اردبیلی همچون مرحوم حسنعلی علی پور و جعفرزاده‌مقدم خدمات ارزنده‌ای را برای ارتقا فضاهای آموزشی و علمی به کشورمان ارائه کرده‌اند و این عزیزان تمام زندگی خود را وقف مدرسه‌سازی کرده و کارهای خیرخواهانه من در مقابل این عزیزان بسیار کوچک است.

وی با اشاره به اینکه باید تمام مناطق محروم کشور از فضاهای آموزشی و علمی برخوردار شوند گفت: علاوه بر کمک خیرین دولت نیز باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای برای ساخت فضاهای آموزشی و علمی در مناطق محروم داشته باشد.

آمنه هادی زاده خیر اردبیلی بابیان اینکه بعد از احداث مدرسه احداث فضاهای معنوی ازجمله نمازخانه از اولویت‌های اساسی است گفت: در این راستا یک نمازخانه در دریاچه شورابیل اردبیل احداث کرده‌ام و در صورت توان و طول عمر چند نمازخانه دیگر را احداث می‌کنم.

وی تصریح کرد: مراکز گردشگری و تفریحی نیاز مبرمی به فضاهای معنوی دارند که باید این فضاهای معنوی باهمت دولت و خیرین ایجاد شود تا مسافران و گردشگران در این راستا دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

خیر اردبیلی استان اردبیل را مهد خیرین دلسوز عنوان کرد و افزود: نام خیرین اردبیلی علاوه بر کشورمان در نقاط مختلف دنیا نیز زبانزد خاص و عام است و خیرین اردبیلی کمک شایانی به دولت در عرصه‌های مختلف کرده‌اند.

هادی زاده با اشاره به اینکه خیرین با کمک به ساخت مدرسه‌سازی پیشرفت و آینده کشور را رقم‌زده‌اند گفت: آینده‌سازان و نخبگان مملکت از همین مدرسه‌هایی که خیرین احداث کرده‌اند تربیت می‌یابند و نقش خیرین در این راستا بسیار مهم است.

خیر اردبیلی گفت: خیرین اردبیلی علاوه برساخت مدرسه‌سازی و کمک به بیمار سرطانی در اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند نیز پیشگام بوده‌اند و من نیز برای خوشحالی نوعروسان نیازمند قدم کوچکی در این امر خیر و خداپسندانه برداشته‌ام.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور گفت: بسیاری از افراد در جامعه نیاز مبرمی به حمایت‌های خیرین و دولت دارند و باید همگان با حس کمک به همنوعان تا حد توان در این امر خیرخواهانه سهیم باشیم.

هادی زاده تصریح کرد: یکی از عامل‌های اصلی افزایش سن ازدواج مشکلات اقتصادی است که این امر جوانان را با نگرانی جدی روبه‌رو کرده و باید خیرین و دولت برای حل این مشکل جوانان کمک کنند تا مشکلات اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی بسیار بالا است و در صورت حمایت از این جوانان کشور به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف دست می‌یابد.

خیر اردبیلی با اشاره به اینکه فرهنگ خیرین در جامعه به‌صورت همگانی باید ترویج شود گفت: رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداو‌سیما در ترویج این امر نقش بسیار اساسی دارند و با قلم و نوشته خود می‌توانند در این اقدام خیرخواهانه سهم بزرگی داشته باشند.

هادی زاده شهدای والامقام و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را بزرگ‌ترین خیرین در جامعه عنوان کرد و افزود: این عزیزان باگذشت جان و مال و فرزندانشان درس گذشت و ایثار را به ما یاد داده‌اند و ما باید ادامه‌دهنده گذشت و ایثار این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نقش اساسی در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی افکار عمومی دارند و این کار خبرنگاران نوعی اقدام خیرخواهانه است که بی‌شک رسالت خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و اطلاعات و شفاف‌سازی افکار عمومی بسیار مهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار