مطالعات طراحی شهری خیابان‌های اصلی مشگین‌شهر آغاز می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: مطالعات طراحی شهری خیابان‌های اصلی مشگین‌شهر در راستای شناسایی ناهنجاری‌ها و آشفتگی‌های فیزیکی، بصری و برخی نابسامانی‌های خیابان‌ها و ساماندهی این امور آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۰۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل به نقل از تسنیم،موسی کنعان‌پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه بررسی مصوبات سفر وزیر راه وشهرسازی به استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه خیابان‌های اصلی در استخوان‌بندی شهر و نقش منحصر به‌فرد آن در منظر ذهنی و عینی مردم ساماندهی و توجه به این خیابان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تلاش و جدیت مسئولان در ساماندهی فضاهای شهری بیان کرد: ارتقای کیفیت فضاهای شهری به‌ویژه خیابان‌های اصلی در شهرهای مختلف استان باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود تا بتوانیم ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها در خیابان‌ها را برطرف کرده و رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.

کنعان‌پور از انجام مطالعات طراحی شهری خیابان اصلی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: با توجه به قابلیت‌های ویژه گردشگری مشگین‌شهر این طرح در راستای شناسایی ناهنجاری‌ها و آشفتگی‌های فیزیکی، بصری و برخی نابسامانی‌های خیابان و ساماندهی و ارائه الگوی معماری متناسب با هویت، نقش و عملکرد شهری و در قالب کف‌سازی، جداره سازی، طراحی مبلمان و غیره برای خیابان امام خمینی(ره) این شهر از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل خواستار همکاری شهرداری مشگین‌شهر و اجرای سریع نقشه‌برداری این خیابان برای بهره‌برداری در اجرای این طرح شد و گفت:‌ باید در این زمینه با همکاری و تعامل همه‌جانبه زمینه اجرای این طرح را در شهرستان مشگین‌شهر فراهم آورده و خیابان‌های این شهر را ساماندهی کنیم.

خیر اردبیلی استان اردبیل را مهد خیرین دلسوز عنوان کرد و افزود: نام خیرین اردبیلی علاوه بر کشورمان در نقاط مختلف دنیا نیز زبانزد خاص و عام است و خیرین اردبیلی کمک شایانی به دولت در عرصه‌های مختلف کرده‌اند.

هادی زاده با اشاره به اینکه خیرین با کمک به ساخت مدرسه‌سازی پیشرفت و آینده کشور را رقم‌زده‌اند گفت: آینده‌سازان و نخبگان مملکت از همین مدرسه‌هایی که خیرین احداث کرده‌اند تربیت می‌یابند و نقش خیرین در این راستا بسیار مهم است.

خیر اردبیلی گفت: خیرین اردبیلی علاوه برساخت مدرسه‌سازی و کمک به بیمار سرطانی در اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند نیز پیشگام بوده‌اند و من نیز برای خوشحالی نوعروسان نیازمند قدم کوچکی در این امر خیر و خداپسندانه برداشته‌ام.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور گفت: بسیاری از افراد در جامعه نیاز مبرمی به حمایت‌های خیرین و دولت دارند و باید همگان با حس کمک به همنوعان تا حد توان در این امر خیرخواهانه سهیم باشیم.

هادی زاده تصریح کرد: یکی از عامل‌های اصلی افزایش سن ازدواج مشکلات اقتصادی است که این امر جوانان را با نگرانی جدی روبه‌رو کرده و باید خیرین و دولت برای حل این مشکل جوانان کمک کنند تا مشکلات اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی بسیار بالا است و در صورت حمایت از این جوانان کشور به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف دست می‌یابد.

خیر اردبیلی با اشاره به اینکه فرهنگ خیرین در جامعه به‌صورت همگانی باید ترویج شود گفت: رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداو‌سیما در ترویج این امر نقش بسیار اساسی دارند و با قلم و نوشته خود می‌توانند در این اقدام خیرخواهانه سهم بزرگی داشته باشند.

هادی زاده شهدای والامقام و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را بزرگ‌ترین خیرین در جامعه عنوان کرد و افزود: این عزیزان باگذشت جان و مال و فرزندانشان درس گذشت و ایثار را به ما یاد داده‌اند و ما باید ادامه‌دهنده گذشت و ایثار این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نقش اساسی در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی افکار عمومی دارند و این کار خبرنگاران نوعی اقدام خیرخواهانه است که بی‌شک رسالت خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و اطلاعات و شفاف‌سازی افکار عمومی بسیار مهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار