مراسم "کمپین حمل و نقل نوین دانش‌آموزی با هدف افزایش امنیت و کیفیت سرویس مدارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۴۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، کمپین حمل و نقل نوین دانش‌آموزی مراسمی است که با هدف معرفی امکانات و بسترهای موجود در کشور برای ارائه هر چه بهتر خدمات دانش‌آموزی بهشهروندان برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان این مطلب افزود: در این کمپین، خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی مجهز به فناوری‌های روز و همچنین تحت مدیریت شرکت‌های توانمند حمل و نقل شهری برای ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزی معرفی می‌شوند.

مسعود طبیبی گفت: این خودروها با سرمایه‌گذاری و حمایت نمونه شرکت‌های توانمند حمل و نقل شهری به سامانه‌های نوین تجهیز شده و زمینه لازم برای افزایش امنیت جابه‌جایی، ایمنی سفر و راحتی بیشتر دانش‌آموزان و آسایشخاطر والدین در آن‌ها مهیا شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی یک سامانه نرم‌افزاری در این خصوص خبر داد و گفت: در سامانه نرم‌افزاری پیش‌بینی شده برای این منظور تحت عنوان سپند (سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی) شرایط لازم برای حضور مجموعه رانندگان متقاضی فعالیت در زمینه تاکسیرانی سرویس مدارس در قالب شرکت محوری از نظر سازمان‌های تاکسیرانی شهرها دیده شده است‌. استفاده از خودروهای برتر، رانندگان آموزش دیده و امکان پایش لحظه‌ای دانش‌آموزان در مسیر حرکت سرویس مدارس از جمله ویژگی‌های لحاظ شده در ارائه خدمات نوین حمل و نقل دانش‌آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت با همکاری نزدیک سه مجموعه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، اداره کل محترم انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا تعریف شده و مقرر است در سال جاری به صورت نمونه در تعدادی از شهرهای کشور اجرا شود.

این کمپین قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه، 13 و 14 مرداد جاری، از ساعت 9 تا 12 در مجموعه کاخ نیاوران برگزار شود.

ارسال نظرات