سرپرست ‌بهزیستی ‌اردبیل گفت:‌ با منظور ارائه خدمات قانونی و کیفی به مراجعان بازدید از مراکز دولتی و غیردولتی، تحت پوشش بهزیستی اردبیل افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۴۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، داور علی‌اکبری، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اردبیل در نشست با کارکنان بهزیستی اردبیل اظهار داشت: اداره بهزستی شهرستان اردبیل براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط شورای معاونان اداره کل بهزیستی استان رتبه نخست در میان ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان اردبیل را به‌دست آورده و موفق به دریافت لوح سپاس شده که این امر در سایه تلاش و جدیت کارکنان محقق شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این اداره در راستای ارائه خدمات کیفی به جامعه هدف بیان کرد: بهزیستی مسئولیت خطیری در قبال قشر آسیب‌پذیر جامعه دارد چراکه ارائه خدمات به این افراد جزو مسئولیت‌ها و وظایف حساسی بوده که نیاز به روحیه جهادی و بالایی دارد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اردبیل افزود: انتظار می‌رود که کارکنان بهزیستی به‌‌دلیل حساسیت کار با درایت و تلاش مضاعف در آینده نیز در راستای بهبود کیفی و کمی خدمت‌رسانی به توان‌خواهان گام بردارند تا بتوانیم با ارائه خدماتی شایسته و موثر به افراد تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در سطح شهرستان اردبیل فراهم آوریم.

علی‌اکبری تصریح کرد: نشاندن لبخند رضایت بر چهره خلق خدا هدف مهم و موفقیت اصلی بهزیستی بوده و اجر معنوی امداد به مددجویان نزد خدای متعال محفوظ است که کارکنان این نهاد نیز در این راستا حرکت کرده و تلاش می‌کنند تا بتوانند باری از مشکلات افراد محروم و آسیب‌پذیر بردارند.

وی تسریع در خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و تلاش برای توانمندسازی توان‌خواهان و نیازمندان را مهمترین وظیفه بهزیستی دانست و افزود: باید با حفظ اخلاق و نظم در محیط اداری مراجعان را برادران و خواهران دینی خود دانسته و از هر اقدامی برای جلب رضایت آن‌ها در چهارچوب قانون دریغ نکنیم.

سرپرست اداره بهزیستی ‌اردبیل از مسئولان واحدهای مختلف بهزیستی خواست تا از مراکز دولتی و غیردولتی تحت پوشش بهزیستی شهرستان به صورت مستمر بازدید به عمل آورده و از روند خدمت‌رسانی صحیح و قانونی این مراکز اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات