مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر غواص شهید تازه شناسایی شده، حسینعلی بالویی در روز جمعه ۲۳ مرداد ماه ۹۴ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۸۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

  1. به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر غواص شهید تازه شناسایی شده، حسینعلی بالویی در روز جمعه 23 مرداد ماه 94 برگزار می‌شود. بعد از برگزاری مراسم تشییع شهدای غواص و خط شکن در شهرستان ساری در روز 20 مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهدا برای خاکسپاری در شهرستان‌ها تحویل سپاه هر شهرستان داده می‌شود. مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مازندرانی هم از صبح جمعه همزمان با مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام از غواصان شهید و خط شکن عملیات کربلای 4 در شهرستان بهشهر استان مازندران آغاز خواهد شد.

بعد از برگزاری مراسم تشییع این شهید با حضور عموم مردم مازندران پیکر او طبق وصیتش در بهشت فاطمه شهرستان بهشهر در صورت قبر خالی که سال‌ها به نام او در این گلزار شهدا وجود دارد، به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسینعلی بالویی نخستین فرزند از سه فرزند خانواده بالویی است که متولد 1349 شهرستان بهشهر در استان مازندران است. او در 13سالگی با علاقه‌مندی فراوان به‌عنوان یک بسیجی داوطلب در میادین جنگ حضور پیدا می‌کند. در عملیات والفجر8 و فتح فاو از ناحیه پا مجروح می‌شود و بعد از گذشت سه سال و حضور مداوم در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس سرانجام در دی ماه سال 65 و در عملیات کربلای4 به شهادت می‌رسد. خانواده شهید «حسینعلی بالویی»، شهید غواص 16ساله عملیات کربلای4 که در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است، بعد از گذشت 29 سال از شهادت فرزندشان با او در روز چهارشنبه 7 مرداد ماه 94 در معراج شهدای مرکز واقع در  تهران دیدار کردند.

ارسال نظرات