گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری آزمون مرحله دوم اعطاء مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۹۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، زهره عباسی،کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در راستای برگزاری آزمون مرحله اول دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم و اعلام نتایج مرحله اول، قبول ‌شدگان در مرحله اول به آزمون مرحله دوم(آزمون شفاهی) راه پیدا کردند.
وی گفت: مرحله دوم آزمون اعطاء مدرک تخصصی حفاظ ویژه خواهران در۶ شهریور ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: آن تعداد از حافظان قرآن کریم که در هنگام مشاهده نتایج آزمون مرحله اول در تاریخ مقرر اقدام به اعلام آمادگی برای حضور در مرحله دوم آزمون‌های شفاهی کرده‌اند در اولویت اخذ این آزمون قرار دارند و در صورت فراهم بودن شرایط لازم، از آن تعداد از قبول شدگان مرحله اول که به هر دلیل موفق به مشاهده نتیجه آزمون مرحله اول خود و اعلام آمادگی برای مرحله دوم نشده‌اند نیز آزمون مرحله دوم به عمل خواهد آمد.
عباسی افزود: در این مرحله داوران مجاز استانی به داوری وارزیابی تلاوت‌های انجام شده خواهند پرداخت و پس از برگزاری آزمون حسن حفظ، ارزیابی تلاوت حافظان دربخش‌های تجوید و وقف و ابتداء و صوت و لحن انجام خواهد شد.

ارسال نظرات