خبرهای داغ:
مشق جهادی؛ تکلیف الهی/3

بهره گیری از توانایی افراد متخصص در اردوهای جهادی لازم است

مسئول گروه جهادی نبی اکرم (ص) نهبندان گفت: استفاده از توان نیروهایتخصصی و تیم اقتصادی در اردوهای جهادی لازم است.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۰۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

صادق قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری اردوی جهادی با حضور گروه جهادی نبی اکرم(ص) حوزه مقاومت حمزه سید الشهدای نهبندان خبر داد و اظهارداشت: این گروه جهادی در عرصه عمرانی و فرهنگی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی به مدت سه سال است درمناطق روستایی شاه کره، آتشکده و چاه دراز خدمت رسانی داشته اند گفت: بیشترین فعالیت این گروه جهادی در عرصه عمرانی ، آموزشی و فرهنگی بوده است.

مسئول گروه جهادی نبی اکرم (ص) نهبندان گفت: کمک به ساخت حسینیه، مساجد، خانه بهداشت و ساخت سرویس بهداشتی برای خانواده های مستضعف از افتخارات و خدمات این گروه جهادی در عرصه عمرانی است.

قاسمی گفت: کمک به دولت و مناطق محروم ، تحولات فکری و خودسازی روح و جسم و کسب تجربه از محوری ترین نقاط قوت اردوهای جهادی است.

وی به مشکلات و نقاط ضعف در روستای زهری اشاره و تاکید کرد: ضعیف بودن مباحث فرهنگی ، تامین مالی کافی ، مشکلات اقتصادی و توجه نکردن اهالی این روستا برای توسعه و پیشرفت از مهمترین مشکلات این روستا است.

قاسمی گفت: استفاده از توان و نیروی های تخصصی و تیم اقتصادی در اردوهای جهادی لازم است و گاهی هم مردم مناطق محروم به توسعه و پیشترفت اقتصادی و فرهنگی روستاها توجه نمی کنند.

وی با بیان اینکه صحبت و برگزاری کلاس های آموزشی مختلف تنها مشکلات مناطق محروم برطرف نمی شود، ادامه داد: لازم است کارشناسان مربوطه مسائل مختلف مردم را دنبال کنند .

مسئول گروه جهادی نبی اکرم (ص) نهبندان با بیان اینکه کشاورزی در روستای زهری راکد است، افزود: دام پروری محور فعالیت مردم در این روستا است ولی دام مردم این مناطق کم به فروش می رسد .

وی با بیان اینکه حدود 30 خانواده با جمعیت 90 نفری در این روستا ساکن هستند، متذکر شد: با وجود مشکلات فراوان و توسعه نیافتگی این روستا اکثر جوانان به شهر مراجعه کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار