خبرهای داغ:
معاونت عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دوره آموزشی یک روزه تربیت و تعالی را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین ، معاونت عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)دوره تربیت و تعالی یک روزه ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان قزوین را در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار کرد.

این دوره بخش های  متنوعی شامل نکته های امنیتی ، ارتباط بین سلسله مراتب و رویه ساز و کار، مدیریت صحیح در پایگاه، پوشش خبری و ارزش  گزاری خبری بود.

بصیرت افزایی و تشخیص وظایف در موقعیت های مختلف و نیز آنالیز داده های متنوع و برداشت صحیح از موضوعات از دیگر موضوعات مطرح و بررسی شده در این دوره بود.

از دیگر بخش های مهم این دوره  معرفی و بررسی هویت سیاسی ذیل مجموعه اصول کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روش  شناخت آن توسط حوزه های مقاومت و رویه آگاهی بخشی در آنها بود که ذیل مجموعه حضوری( برگزاری همایش و نشست ها و بهره مندی از سخنرانان مجرب) و غیر حضوری( سایت ها و نشریات) بررسی شد.

در بخش سیاسی دوره توافق برجام به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و تحدید ها و فرصت های این توافق نامه مورد به سمع و نظر حضار رسید.

گفتنی است اساتید حاضر در دوره با بررسی روش های نگرش به این توافق بهترین اصول در ارزیابی توافقات را نظرات  و نقطه نگاه رهبری معرفی کردند و حرکت کردن و ابراز نظرات پیش از ایشان را اشتباهی بزرگ معرفی کرذند.

این دوره در پایان با معرفی توانایی های ویژه بسیج در میزان اعضاء و باور آنها به هدف متعالی بسیج و ارتباط ویژه آنها با مقام عظمای ولایت خواستار بینش صحیح و بهره بری حد اکثری در راستای پیشبرد اهداف متعالی بسیج شد.

 

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها