خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قزوین:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قزوین اظهار کرد: معرفی و دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه خبرنگاران است
کد خبر: ۸۵۵۰۰۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروزکارگاه آموزشی معاونین روابط عمومی در دانشگاه امام حسین(ع) استان قزوین برگزار شد.

سید حسین حسینی نسب معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) استان قزوین  در حاشیه این کارگاه  بیان کرد: کارگاه آموزشی خبر نویسی ویژه معاونین روابط عمومی استان و نواحی به منظور افزایش توانمندی وشناخت نقاط قوت و ضعف معاونین روابط عمومی برگزار می گردد.

وی گفت: در اين کارگاه آموزشی که به مدت دو روز برگزار خواهد شد، مباحثی از قبیل شناخت خبر، عناصر خبر، اجزاي تشکيل دهنده خبر، و خبر نویسی آموزش داده می‌شود.

حسینی نسب با بیان اهداف این کارگاه خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری اين کارگاه آموزش و ارتقاء توانمندی در خبرنويسي وپیشرفت در تهيه، تنظيم، نگارش اخبار  و فعاليت‌های مرتبط با روابط عمومی می باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قزوین اظهار کرد: مسئولین روابط عمومی و خبرنگاران با مطالعه خوب و دقیق می‌توانند در امر خبر نویسی و خبرنگاری به پیشرفت‌های قابل توجه‌‍‌ای برسند.

این مسئول اضافه کرد: خبرنگاران باید به تمام مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی روز آگاهی داشته باشد تا بتوانند در تنظیم اخبار از تیتر و لید خوبی برای خبر خود استفاده کند.

حسینی نسب با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه خبرنگاران می‌باشد، عنوان کرد: وظیفه اطلاع رسانی برعهده خبرنگاران می‌باشد و خبرنگاران باید در معرفی و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی  به جهانیان گام‌های بلندی بردارند.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها