مسئول بسیج دانشجویی الیگودرز از برگزاری اردوی جهادی 150 نفر از دانشجویان دانشگاههای الیگودرز در بخش بشارت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۱۸۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

شانصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاههای الیگودرز با حضور 100 نفر از دانشجویان دختر و 50 نفر از دانشجویان پسر در روستاهای بخش بشارت این شهرستان در حال برگزاری است.

 وی با بیان اینکه دانشجویان جهادی در این اردو به اهالی روستاهای حراباد سفلی و علیا، حر آباد شهید، دره ماهی، کیزان دره، سرکول،دره کول، شیرالی، ملک الوس و عباس برفی خدمات ارائه می دهند افزود: در این اردو دانشجویان جهادی در قالب گروههای بهداشت و درمان، اعتقادی، دامپزشکی، چشم پزشکی، فرهنگی، آموزشی، راه سازی، ورزشی و مهندسی به مردم خدمات ارائه می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی الیگودرز گفت: معاینه چشم 100 نفر، واکسینه کردن 200 راس دام با واکسن شاربون و ابله، بهسازی راه دسترسی روستای حرآباد،  توزیع بسته های بهداشتی، توزیع بسته های غذایی، ارائه آموزش روان خوانی قرآن و آموزش کیف سازی، نقاشی، گلدوزی و دیگر آموش ها و برگزاری مسابقه تیراندازی بین روستائیان از جمله اقدامات دانشجویان جهادی شهرستان الیگودرز در روستاهای بخش بشارت شهرستان الیگودرز بوده است.

شانصیری ادامه داد: همچنین در این اردو دانشجویان جهادی ضمن توجیه مردم در خصوص اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی نحوه بهره مندی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه را تشریح کردند.

ارسال نظرات