خبرهای داغ:
رئيس سازمان تعاون روستايي استان قزوين در ديدار جمعي از اعضاء تعاوني‌هاي روستايي بر استفاده از خدمات الكترونيكي تاكيد كرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۲۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان ، ناطق معين الدين در ديدار جمعي از اعضاء تعاوني‌هاي روستايي استان با اشاره به اينكه لازمه داشتن یک ارتباط دوسویه و مناسب، ایجاد ساختار مناسب ارتباطی است،بيان كرد: پاسخگویی سریع و به موقع به مشکلات و تقاضاها و تسریع در فرآیند انجام امور، با استفاده صحیح از تکنولوژي اطلاعات امکان پذیر است.

رئيس سازمان تعاون روستايي استان قزوين تصريح كرد: سازمان ها به لحاظ پیچیدگی و گستردگی، حیطه وسیع کاري و عملیاتی و نیز لزوم تسریع در انجام خواسـته هـاي مـردم، سـازمان هـا و گـروه هـا نیازمند نظام پاسخگویی منسـجم و مکـانیزه هسـتند تـا بـا اسـتفاده از آن فرآینـد تصـمیم گیـري و پاسخگویی خود را بهبود و تسریع بخشند.

اين مسئول با تاكيد بر استفاده از خدمات الكترونيكي در انتها اضافه كرد: تعاونی ها می توانند با بسـیج منـابع محـدود، در اختیار قرار دادن اعتبارات، دانش و تکنولوژي مناسب و استفاده از خدمات الكترونيكي به اعضاء در زمینـه روش هـاي جدیـد تولیـد و بازاریـابی، ضـمن توسـعه سازمانی خود، آنها را بـه کارآفرینـانی موفـق مبـدل كنند.

 

1002/پ 20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها