معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: نیازها و مطالبات علمی باید با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری شود تا همچنان شاهد جهش و رشد علمی کشور که یک ضرورت برای انقلاب اسلامی است، ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۲۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدحسن سلامی در جمع اعضای شورای بسیج علمی و پژوهشی اظهار داشت: نیازها و مطالبات علمی باید با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری شود تا همچنان شاهد جهش و رشد علمی کشور که یک ضرورت برای انقلاب اسلامی است، ادامه پیدا کند.
وی افزود: اگر پیشرت های جهشی علمی امروز در بخش های هسته ای و دانش بنیان نبود دشمن به راحتی در مقابل انقلاب کوتاه نمی آمد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان یکی از ضرورت های علمی امروز را اتصال پیشرفت ها و یافته های علمی به نیازهای جامعه و همچنین پیوند علم و صنعت دانست و رسالت کارگروه علمی، پژوهشی بسیج را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.
سلامی شناسایی راهکارهای جهادی در عرصه علمی و شناخت مشکلات و آسیب های عرصه های مختلف علمی و ارائه راهکار در این زمینه را از دیگر رسالت های کارگروه علمی، پژوهشی بسیج استان برشمرد و افزود: بسیج علمی، پژوهشی محور فعالیت های علمی بسیج است.
وی تصریح کرد: مسیر حرکت بسیج؛ مسیر مجاهدت بی دریغ برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها