گردهمایی حلقه های صالحین نونهالان نوجوانان شهید رضایی و شهید فهمیده پایگاه امام خامنه ای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی بسیجیان حلقه های صالحین شهید رضایی و شهید فهمیده پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در مسجد غربا برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام سیدموسی هاشمی امام جماعت مسجد و از کارشناسان سیاسی سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به اهداف شجره طیبه صالحین در بسیج گفت: پرورش انسانهایی در تراز انقلاب اسلامی و پرورش روحی و جسمی و رشد و تعالی بسیجیان از لحاظ معرفتی بصیرتی مهارتی و پرورشی و تربیتی از اهداف حلقه های صالحین بسیج است.

وی افزود: باید تلاش کنیم نیازهای نوجوانان در حلقه های صالحین پاسخ داده شود و تلاش شود تا بتوان در کنار برنامه های معرفتی بصیرتی تربیتی برنامه های ورزشی و فرهنگی نیز انجام شود.

هاشمی با تاکید بر جنگ نرم دشمن و هدف قرار دادن اعتقادات و افکار جامعه گفت: جامعه ما یکی از اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم است چرا که ایران اسلامی تمام قد در برابر استکبار ایستاده است و با اقتدار با آنها مقابله و مبارزه می کند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا دشمن به اهداف خود نرسد و لازمه آن شناخت صحیح از دشمن و اهداف آن است که در حلقه های صالحین پیرامون این موضوعات بحث می شود.

وی تاکید کرد: شما گردانندگان آینده کشور هستید و باید از اکنون خود را برای مقابله با توطئه های دشمنان آماده کنیم و این نیاز به آگاهی و اطلاعات دارد که باید با مطالعه و حضور در این جلسات و تجزیه و تحلیل درست به شناخت رسیده و بتوانیم با دشمنان مقابله نماییم.

در این جلسه از اعضای حلقه های صالحین شهید رضایی و شهید فهمیده با اهدا هدایایی در جهت حضور در حلقه های صالحین و برنامه های پایگاه و مسجد تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها