خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کیفیت اجرای برنامه ها را اتقا بخشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای کیفی اجرای برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال حرکت کند.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۳۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دیداری با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسئولان شورای هماهنگی در شهرها و شهرستان های استان سمنان در محل دفتر نمایده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و از زحمات بی دریغ این نهاد انقلابی در برگزاری مناسبتهای ملی و مذهبی در طول سال قدردانی کرد.

وی در ادامه نکاتی را جهت بهبود و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های اجرایی عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای کیفی اجرای برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به بیان فعالیت ها و مناسبت های طول سال اشاره کرد و از زحمات مسئولان شهرستان ها تقدیر کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسئولان دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها