مدیر مدرسه امام خمینی(ره) یزد خبر داد:

شرکت بیش از 80 طلبه یزدی در دوره آموزشی «اختبار و تثبیت» مدرسه امام(ره) یزد

حجت الاسلام علی حبیبیان اظهار داشت: بیش از 80 نفر آن ها برای شرکت در دوره آموزشی اختبار و تثبیت به مدرسه امام خمینی(ره) یزد راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حبیبیان اظهار داشت: از مجموع 140 طلبه جدید الورود سیکل که هفته گذشته یعنی از تاریخ 3 مرداد 94 تا 8 مرداد 94 در دوره یک هفته ای میثاق طلبگی اختبار و تثبیت در مدرسه شهید صدوقی(ره) طزجان شرکت کرده و توانسته اند حدنصاب نمره دوره میثاق طلبگی را کسب کردند بیش از 85 نفر آن ها برای شرکت در دوره آموزشی اختبار و تثبیت به مدرسه امام خمینی(ره) یزد راه یافتند.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) یزد با بیان اینکه این دوره از شنبه 10 مرداماه آغاز و تا سه هفته آِنده ادامه دارد اضافه کرد: 90 درصد طلبه هایی جدیدالورود این مدرسه یزدی هستند و حتی طلبه هایی نیز از استان های دیگر از جمله خراسان جنوبی، مشهد، رفسنجان و.. هم در این دوره آموزشی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه طلاب در این دوره آموزشی روزانه سه ساعت کلاس آموزشی و یک ساعت مباحثه و بصیرت افزایی دارند افزود: طلبه های این دوره آموزشی طی سه هفته در چهار کلاس احکام، تجوید و صحیح خوانی قرآن، عقاید و صرف شرکت و یک ساعت هم مباحثه دارند.

حجت الاسلام حبیبیان گفت: در پایان این دوره یک آموزن کتبی از طلبه ها گرفته می شود و طلبه ها علاوه براین از لحاظ اخلاقی مورد ازیابی کلی قرار می گیرند.





ارسال نظرات