جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:

فراهم کردن بستر افزایش امنیت در شرق کشور اولویت ناجا است

: نیروی انتظامی توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد و اولویت اصلی آن نیز فراهم کردن بسترهای لازم برای افزایش امنیت در این منطقه و شرق کشور است.
کد خبر: ۸۵۵۰۲۹۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان با ابراز خرسندی از همکاری های صمیمانه و عزم جدی مسوولان این استان برای فراهم کردن بسترهای ارتقا امنیت، خاطرنشان کرد: تامین امنیت مهمترین هدف و اولویت نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حمایت استاندار سیستان و بلوچستان از مجموعه مرزبانی و حضور وی در مناطق مرزی را قوت قلبی برای تمامی مرزداران دانست و افزود: امیدواریم با افزایش همکاری ها و تامین بسترها، تجهیزات و اجرای پروژه های عمرانی در مرز به زودی شاهد شکوفایی اقتصادی و امنیت کامل در تمامی مناطق مرزی این استان باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده بین سه مجموعه مرزبانی، نیرو انتظامی و دولت در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برخلاف برخی تفکرات، خوشبختانه وضعیت امنیتی این استان نسبت به سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی کرده است.
علی اوسط هاشمی موفقیت اخیر مرزبانی در خنثی سازی توطئه گروهک تروریستی موسوم به جیش الظلم و دستگیری عوامل خرابکار آن را هدیه ای بزرگ برای مردم منطقه و کشور دانست و ادامه داد: مرزبانی سهم عمده ای در امنیت این استان بر عهده دارد و باید از فرمانده مرزبانی برای ایجاد رابطه خوب با دستگاه های اجرایی و علما تقدیر کرد.
بررسی وضعیت اجرای طرح های انسداد فیزیکی، افزایش بکارگیری سیستم های هوشمند الکترونیکی و اپتیکی، تسریع در اجرای پروژه های راهسازی، تکمیل ساخت یگان های مرزی، تکمیل پروژه های زیرساختی و تعیین راه های افزایش سطح همکاری های مشترک از مهمترین موضوعات این دیدار بود.
ارسال نظرات