سرهنگ قربانی در جلسه شورای فرماندهی بسیج ذوب آهن اصفهان با تأکید بر تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های بسیج، بر حفظ وحدت و تلاش برای رشد و شکوفایی بیشتر صنعت کشور تأکید نمود.
کد خبر: ۸۵۵۰۳۶۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، جلسه شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ذوب آهن به میزبانی پایگاه مقاومت حضرت امام خمینی (ره) در مدیریت خدمات و امور اجتماعی شرکت برگزار شد. در این جلسه، سرهنگ قربانی مسئول بسیج کارگری استان اصفهان، طی سخنانی با اشاره به تحولات سیاسی موجود و جنگ اقتصادی و فرهنگی استکبارجهانی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با اعتقاد و تفکر بسیجی و حاکمیت این تفکر، توطئه‌های دشمنان همچون گذشته خنثی می‌شود. وی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و به‌ویژه بسیجیان ذوب آهن را یادآور شد و بر حفظ وحدت و تلاش برای رشد و شکوفایی بیشتر صنعت کشور، تأکید نمود.

سرهنگ قربانی تصریح نمود: برای موفقیت در همه عرصه‌ها باید در جهت تحقق انتظارات مقام معظم رهبری تلاش نمود.

همچنین مهندس محمودپور، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ذوب آهن اصفهان نیز، رسالت و وظیفه بسیج را مهم و بزرگ دانست و ضمن تأکید بر الگو بودن بسیجیان گفت: امید است که همکاران بسیجی همچون گذشته در جهت رشد و شکوفایی بیشتر و ارائه طرح‌های جدید، مدیریت شرکت را یاری دهند.

محسن بهمن، مدیر خدمات و امور اجتماعی شرکت نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف، بر حفظ و آمادگی بیشتر بسیحیان برای تحقق مأموریت‌های محوله تأکید نمود.

در این جلسه، سرهنگ قادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت، ضمن اظهار رضایت از فعالیت‌های بسیجیان پایگاه حضرت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با مدیریت ارزشمند در این حوزه، هم اکنون انسجام مناسبی بین اعضای بسیج و مدیریت حاکم است.

گفتنی است در جلسه مذکور، منتظری، فرمانده پایگاه حضرت امام خمینی (ره) اهم فعالیت‌های این پایگاه را تشریح نمود و گفت: هم اکنون پایگاه مذکور با 520 نفر عضو و 14 حلقه صالحین، مأموریت‌های محوله را به‌نحو شایسته دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات