کسب رتبه اول بهزیستی اردبیل در مددرسانی

در ارزیابی شورای معاونین بهزیستی شهرستان های استان، اداره بهزیستی مرکز استان رتبه اول را در مددرسانی و خدمت دهی کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اداره بهزستی شهرستان اردبیل طی ارزیابی های انجام یافته توسط شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان حائز رتبه اول در میان ادارات بهزیستی شهرستانهای استان اردبیل شد.

رویا احمدیان مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به همین مناسبت طی لوحی از مجموعه تلاشهای ارزشمند کارکنان خدوم بهزیستی شهرستان اردبیل قدردانی و آنها را به خدمت بیشتر به جامعه هدف بهزیستی تشویق کرد.

داورعلی اکبری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اردبیل نیز طی نشستی ضمن تشکر از کارکنان این اداره به مسئولیت خطیر بهزیستی در قبال جامعه هدف و قشر آسیب پذیر جامعه اشاره و از همکاران خواست که با درایت و تلاش مضاعف در آینده نیز در راستای بهبود کیفی و کمی خدمت رسانی به توانخواهان گام بردارند.

علی اکبری تاکید کرد نشاندن لبخند رضایت بر چهره خلق خدا موفقیت اصلی ماست و اجر معنوی امداد به مددجویان نزد خدای متعال محفوظ است.

وی تسریع در خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و تلاش برای توانمند سازی توانخواهان را مهمترین وظیفه کارکنان اداره خود دانست و با اشاره بر حفظ اخلاق و نظم از تمامی همکاران خواست که مراجعین را برادران و خواهران دینی خود بدانند و از هر اقدامی برای جلب رضایت آنها در چهارچوب قانون دریغ نکنند.

علی اکبری از مسئولین واحدها خواست تا از مراکز دولتی و غیردولتی تحت پوشش این اداره به صورت مستمر بازدید به عمل آورده و از روند خدمت رسانی صحیح و قانونی این مراکز اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار