خبرهای داغ:
مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان این که تاکنون دفتر بسیج در ۱۵ قشر تشکیل شده است، گفت: بسیجیان در اقشار مختلف به صورت شورای اندیشه ورزی تشکیل جلسه می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۲۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

احمد عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج در شهرضا با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر لزوم تشکیل ارتش بیست میلیونی، اظهار داشت: خوشبختانه بسیجیان در تمام عرصه‌هایی که ماموریت داشتند، موفق بودند.

وی افزود: نیروهای تربیت شده بسیج با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و پیش گیری فرامین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرضا هدف از تشکیل بسیج اقشار را نهادینه سازی فرهنگ ولایتمداری در جامعه دانست و افزود: مقام معظم رهبری با توجه به تغییراتی که در سطح جهان، در چندسال گذشته اتفاق افتاده است، عرصه‌های جدیدی را برای بسیج تعریف کردند.

وی بیان کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده تبلیغاتی علیه نظام و مبانی اسلامی یکی از راهکارهای مقابله با تهاجمات دشمنان تولید فکر و ایده پردازی در سطح اقشار مختلف است.

عشقی با بیان اینکه ساختار گذشته بسیج توانایی حضور در عرصه‌های جدید را نداشت، تصریح کرد: به دستور مقام معظم رهبری، در سال ۸۸ بسیج اقشار در تهران شروع به فعالیت کرد.

وی هدف از تشکیل بسیج اقشار را تحقق جامعه اسلامی دانست و افزود: بسیج با ظرفیت‌های عظیم خود، می‌تواند خلاء‌های موجود در اقشار مختلف جامعه را مرتفع کند.

مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ بسیج اقشار در نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها، از جمله شهرستان شهرضا شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان این که تاکنون دفتر بسیج در ۱۵ قشر تشکیل شده است، گفت: بسیجیان در اقشار مختلف به صورت شورای اندیشه ورزی تشکیل جلسه می‌دهند.

مسئول بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اینکه شورای تشکیل شده در دو فاز فعالیت دارد، اظهار داشت: فاز اول هم فکری و همکاری با قشر مربوطه است و در فاز دوم، با بررسی مشکلات، معضلات و خلاء های موجود در آن قشر، راه حل‌هایی برای آن مشکلات مطرح می کند.

وی با بیان این که ترکیبی از مشکلاتی که بسیجیان حل کرده‌اند را در قالب یک طرح به ادارات مربوطه تحویل می‌دهیم، گفت: این طرح‌ها در شورای اداری به منظور اجرایی شدن، مطرح می‌شود.

عشقی با اشاره به اینکه این طرح‌ها به سپاه استان نیز ارائه می‌شود، گفت: طرح‌های موفق در سایر شهرستان‌هایی که معضل دارند، اجرایی می شود.

وی از جمله طرح های مطرح شده در سطح شهرستان را، عزاداری و بدعت ها، مقابله با ماهواره در جامعه و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی معرفی کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها