مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خاش از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی دانشجویی در دانشگاههای خاش خبر داد و از عموم خیرین برای مشارکت در این طرح دعوت كرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۶۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، امين مرادي در گفت و گو با خبرنگار ما از آغاز ثبت‌ نام اردوهای جهادی تابستان 94 خبر داد و اظهار كرد: تمام دانشجویان و غیردانشجویان علاقه‌مند به برنامه "محرومیت‌زدایی از مناطق محروم" می‌توانند در این اردو معنوي شرکت کنند.

وي با اشاره به فرمايش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد، افزود:  شركت كنندگان در اين اردو با حضور در روستاها و یا با پشتیبانی از برنامه‌های گروه جهادی سهمی در حرکت جهادی سازندگی و خدمت به مردم شریف شهرستان دارند.

مرادي به استقبال پرشور دانشجویان بسیجی دانشگاههای شهرستان خاش جهت اين اردو اشاره کرد و تصريح كرد: با توجه به سابقه اجرایی اين اردوها در سال هاي اخير، امسال اين برنامه ریزی متفاوت تر نسبت به اجرای طرح ها در مناطق محروم عمل خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خاش گفت: عرصه های عمرانی، بهداشت و سلامت، کشاورزي و دامپروري،  اشتغالزايي و اقتصاد مقاومتي، خدماتی، آموزشی و فرهنگی از عرصه های فعالیت طرح اردوهای جهادی امسال بسیج دانشجویی خاش است.

مرادي با اشاره به برگزاري اردوي جهادي شهيد محمدزاده،  بیان کرد: اردوی شهید محمد زاده با هدف رفع محرومیت و مظلوميت از مردم منطقه و اجرای دقيق طرح اقتصاد مقاومتی با حضور چشمگیر و استقبال بي نظير دانشجویان بسيجي یک کارگاه تولیدی در این شهرستان راه اندازی می کنیم.

وي خاطرنشان كرد: بایستی همکاری بین سازمانی در محل های هدف اردوهای جهادی انجام شده و عزمی همگانی بین مسئولین و دستگاههای مختلف برای از بین بردن محرومیت ها شکل گیرد.

مرادي با بيان اينكه يكي از مهمترين فوايد حضور در اين اردو اين است كه علاقه مندان بعنوان سفیران کار و تلاش در روستا مشغول به فعالیت با توجه به سطح علاقه‌های خود می‌شوند، افزود: حضور در اين اردو موقعیت بسیار خوبي جهت کسب تجربه، خودسازی، آشنایی با زندگی‌های مردم و در واقع یک نوع خدمت‌رسانی به خود است.

وي اذعان كرد: اردوی جهادی نمونه بسيار كوچكي از جهاد در راه پروردگار متعال است و فرصت مغتنمي جهت خودشناسي و تقويت روحيه معنوي است و این مهم در کنار تمام تلخی و شیرینی هایست که در کنار مردم روستا به دست می‌آید.

مرادي بيان كرد: دوران فراغت تابستان فرصت بسيار مناسبي است تا این ساعات با حرکت زیبا و باشکوه خدمت به افراد نيازمند طی یک جنبش دانشجویی غنی شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خاش اظهار كرد: علاقه‌مندان به حضور در این اردوی جهادی می‌توانند با  مراجعه به دفاتر بسيج دانشگاه هاي شهرستان خاش و يا تماس با شماره  09351918061 در اردوی جهادی تابستان 94 شركت كنند
ارسال نظرات