اختتامیه ی طرح یاوران ولایت گرامی داشت شهید جهاد مغنیه با حضور 600دانش آموز بسیجی خواهر وبرادر در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی در این مراسم اظهار داشت: طرح "یاوران ولایت" بسیج دانش آموزی با هدف آموزش مربیان فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام و اعضای شورای واحد های مقاومت در راستای ساختار سازمان دوره های علمی آموزشی تخصصی در یک دوره سه روزه که در امتداد یک دوره 7 روزه غیر حضوری که در حوزه ها قبلا برگزار شده است پیش بینی واجرا کرد.

وی افزود:300 دانش آموز خواهر در اردگاه فاطمه الزهرا (س)و 300 دانش آموز برادردر اردوگاه شهید مطهری زاهدان آموزش های لازم را گذراندند  تا با وظایفی که در طول سال به عنوان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی به آنها محول می شودبیشتر آشنا وبتوانند رسالت خود را بهتر اجرا کنند .

 پهلوانروی ادامه داد: در کنار دانش آموزان، مربیان درس آمادگی دفاعی و مربیان صالحین بسیج نیز برای پیش برد هرچه بهتر برنامه های بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی آموزشهای لازم را می بینند.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره از کلاسها مباحثی از جمله آشنایی با نهضت ما زنده ایم، آشنایی با برنامه های بسیج دانش آموزی، آشنایی با شجره طیبه صالحین، دفاع مقدس و مذاکرات هسته ای تدریس می شود

وی تصریح کرد در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان در دوره گواهی پایان دوره نیز اعطا شد.

ارسال نظرات