رسالت كنونی مردم و مسئولان، معرفی آرمان‌های شهداست

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمی هدف و شخصیت شهدا را مهم دانست.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمی هدف و شخصیت شهدا را مهم دانست و گفت: رسالت كنونی مردم و مسئولان، معرفي آرمان‌های شهداست.

وی برگزاری يادواره شهدا را تفسير خون شهيدان ارزيابی كرد و گفت: شهدا با خون خود رسالتشان را به خوبی انجام دادند و آن رسالت انتخاب مرگ سرخ بود تا مرگ و زندگي ذلت بار را از چهره اين كشور بزدايند.

وي با بيان اينكه ما نسبت به شهدا رسالت‌ها و وظايفي داريم اظهار كرد: معرفي هدف و راه شهدا نخستين وظيفه ماست چراكه شهيدان ميراث دار همه ارزش هايي هستند كه در طول تاريخ به وسيله انبياء و اوليای الهي به عنوان سرمايه هاي بشريت به وجود آمده است.

سرهنگ نوري گفت: فشار دشمن در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، نظامي و فرهنگي است.

فرمانده سپاه ناحيه گرمي گفت: در عرصه نظامي در هشت سال دفاع مقدس با آن امكانات اندك به متجاوزان كشور ثابت كرديم انچه در نهايت پيروز ميدان است، خواست و اراده بر حق ملت در سايه رهبري مقتدر و لطف و عنايت خداوند است نه تسليحات نظامي، و دشمن توانايي ضربه زدن از طريق نظامي با وضعيت فعلي را ندارد.

سرهنگ نوري با بيان اينكه دشمنان ملت بزرگ ايران در عرصه‌هاي اقتصادي و سياسي هم نتوانستند به خواسته خود برسند اظهار كرد: بيشتر برنامه‌ريزي و تمركز دشمن در حال حاضر روي كارهاي فرهنگي است.

سرهنگ نوري با اشاره به خطراتي كه كانال‌هاي ماهواره خانواده و جوانان را تهديد مي‌‌كند؛ اظهار كرد: طرح دجالواره سپاه در اين خصوص بود كه براي جلوگيري از آسيب‌هاي ماهواره به جمع آوری ماهواره بدون تشكيل پرونده براي تحويل دهنده اقدام كرد و يك‌دستگاه گيرنده ديچيتال به اين افراد تحويل دادند و اين طرح همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار