مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در ارتباط با برآوردش از شرایط انجمن و نگاهش به آینده که قطعاً پیش از پذیرش این سمت به آن ها دقت داشته است،گفت: تمام حرف من این است باید «یک گام به جلو» برداریم.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۴۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین نیرومند دپیرامون برنامه‌هایش برای انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت:در حال حاضر و در بدو ورود به انجمن تمایلی به گفت‌وگو ندارم و ترجیح می‌دهم که کمی در این قضیه تامل کنم و بیشتر در بدو ورودم شونده مسایل و مشکلات این حوزه توسط سینماگران باشم تا حرفی بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار سینمایی فارس که قطعاً قبل از پذیرش این سمت به این موضوع  فکر کردیده‌اید که چه برنامه‌ای برای آینده انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و آسیب شناسی‌ شرایط کنونی آن و .. دارید؟در پاسخ اظهار داشت:«اجازه بدهید مدتی زمان بگذرد و با ارزیابی دقیق شرایط در مورد این موارد صحبت کنیم».

وی به اسرار خبرنگار مبنی بر این که نگاه تان به صورت کلی چیست با ذکر مثالی گفت:«یک روزی عارف نامی به نام خرقانی در مسجدی سخنرانی می کرد و جمعیت زیادی نشسته بودند و برای سایرین که از بیرون می آمدند جایی برای نشستن نبود، او رو به جمعیت گفت: «بلند شید که یک گام به جلو»؛ تمام حرف من هم در بدو وردم به انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس همین است. همه کمک کنیم تا «یک گام به جلو» برای تعالی سینمای انقلاب و دفاع مقدس برداریم».

براساس این گزارش،چندی پیش محمد حسین نیرومند بعد از رایزنی‌هایی که انجام شد مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شد. پیش از این به مدت 11 سال محمدرشا شرف الدین در این سمت قرار داشت.

ارسال نظرات