استمداد کمک به دختر بچه ضایعه نخاعی در شاهرود خلخال

استمداد مدیر عامل موسسه خیرییه درمانی عاشورای شاهرود برای کمک به دختر بچه دچار ضایعه نخاعی
کد خبر: ۸۵۵۰۵۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

طهمورث یاوری مدیر عامل موسسه خیریه درمانی شاهرود خلخالدر گفتگو ی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از خلخال گفت: از تمامی خیرین و همشهریان استدعای کمک داریم تا با همراهی موسسه خیریه عاشورای کلور در بخش شاهرود در تامین هزینه های درمان دختربچه مبتلا به ضایعه نخاعی ما را یاری کنند.

وی که به اتفاق خیرین شاهرودی وهنرمندان صدا و سیما از این موسسه بازدید کرد گفت: این دختر بچه در اثر سانحه تصادف پدر و مادرش را ازدست داده و خود نیز دچار ضایعه شدید نخاعی شده است.

وی ادامه داد : اگر برای تامین هزینه های درمانی این کوک اقدامات و تصمیم فوری اتخاذ نشود شاید برای همیشه از نعمت راه رفتن محروم شود .

یاوری: لزوم ساماندهی امور تکفل کودکان بیمار در شهرستان خلخال و ورود خیرین به این عرصه را ضروری و مهم برشمرد و گفت : تحقق این موضوع مستلزم همیاری و کمک خیرین و نیز عمل به تعهدات تامین هزینه های تکفل است.

در حاشیه این مراسم دکتر سید فرهاد سجادی از بزرگان علمی ودانشگاهی کشور طی سخنانی علاقه خود را بواسطه تعلق خاطر به زادگاه خود غیر قابل توصیف دانست و گفت : اقدام سنجیده و خوب موسسه خیریه درمانی شاهرود در برگزاری جشن گلریزان در تهران اقدامی موثر و وانساندوستانه دانست و برتداوم آن تاکید کرد.

وی اضافه کرد: از تمام توان خود برای رایزنی با هنرمندان ،مسئولین ، ورزشکاران و عموم مردم برای کمک به اهداف موسسه استفاده خواهم کرد .

سید عباس سجادی مجری و تهیه کننده برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بازدید از این موسسه گفت : تحت پوشش قراردادن بیماران صعب العلاج ونیازمند کار بسیار ارزنده ای است. که موسسه دراین حوزه خوب عمل کرده است وی همچنین بر لزوم ورود موسسه عاشورا به مباحث تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و گفت ".با بکار گیری کارشناسان مجرب بومی باید بستری مناسب برای آموزش مبانی تحکیم "خانواده"به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی و ارتقا سطح دانش خانواده ها فراهم کنیم.

در ادامه حاضران ضمن کمک مالی قول مساعد دادند تمام تلاش خود برای درمان کودک دچار ضایعه نخاعی بکار بندند .

به گزارش خبرنگار ازناو: موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود بیش از200بیمارنیازمندرا تحت پوشش دارد که بیشتر آنها صعب العلاج وسرطانی هستند. همچنین این موسسه تاکنون بیش از 3میلیارد ریال از کمک های مردمی را برای امورات مربوط به کمک نقدی به بیماران و 750 میلیون ریال نیز برای خرید تجهیزات پزشکی و اهدا به مراکز درمانی هزینه کرده است .

ارسال نظرات