معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه کلنگ زنی احداث مسجد حضرت فاطمه (س) گفت: مسجد نماد و معرف مسلمانی همگی مسلمان است و هر مکانی که مجسد نداشته باشد، زینت ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۶۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کلنگ احداث مسجد حضرت فاطمه (س) پیش از ظهر امروز با حضور خیرین تهرانی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کُردستان و جمعی از ساکنین مجموعه مسکونی 5 آذر در سنندج به زمین زده شد.

ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه این مراسم گفت: مسجد نماد و معرف مسلمانی همگی مسلمان است و هر مکانی که مجسد نداشته باشد، زینت ندارد.

وی اظهار داشت: خیرین استانی و کشوری در ساخت این مسجد اعلام هماهنگی کرده اند که در 1500 متر مربع احداث خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: این مسجد با نام حضرت فاطمه نامگذاری شده است که امید است در آینده ای نزدیک احداث و به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: مسجد مکان تولید کننده فرهنگ و بهترین راهکار برای تهاجم فرهنگی است و هر جایی که مسجد در آن محل توسعه یابد بزرگترین کار خیر فرهنگی در مقابله با تهاجم دشمنان انجام گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه اگر از ظرفیت مساجد غافل شویم دشمنان به راحتی می‌توانند بر فرهنگ ما مسلط شوند اظهار کرد: مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگ‌سازی هستند و اگر می‌خواهیم فرهنگ اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم باید به مساجد توجه بیشتری داشته باشیم و طوری عمل کنیم که مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌های قرآنی در بین مردم شناخته شوند.

ارسال نظرات