شرکت بیش از 120 نفر از دانش آموزان بیجار در طرح هجرت 3

فرمانده سپاه بیجار هدف از برگزاری طرح هجرت 3 را کمک به سازندگی و محرومیت زدایی در اجرای عرصه های فرهنگی و آموزشی اعلام کرد و گفت:بیش از 120 نفر از دانش آموزان بیجار در طرح هجرت 3 شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های تقویتی طرح هجرت 3 در دبیرستان شهید بهشتی، هدف از برگزاری طرح هجرت 3 را کمک به سازندگی و محرومیت زدایی در اجرای عرصه های فرهنگی و آموزشی و استفاده بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای روحیه بسیجی در بین نوجوانان از دیگر اهداف این طرح است، گفت: در ششمین دوره طرح هجرت 3 بیش از 120 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان بیجار شرکت دارند.
فرمانده سپاه بیجار بیان داشت:طرح هجرت 3 در دو قسمت کلاسهای تقویتی و فضا سازی مدارس در هفت دبیرستان سطح شهر بیجار در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیکاری اصلی ترین معضل در شهرستان بیجار است،اظهار داشت:حضور دانش آموزان در طرح هجرت زمینه ای جهت یادگیری مشاغل و حرفه های کارآفرینی است.

محمودی با قدرانی از زحمات مدیریت آموزش و پرورش در راستای برگزاری هرچه بهتر طرح هجرت 3 ،خاطر نشان کرد:شرکت دانش آموزان در اردوی راهیان نور از مهم ترین برنامه های فرهنگی طرح هجرت 3 است.

در ادامه فرمانده سپاه بیجار از طرح زیبا سازی خوابگاه مدرسه شهید بهشتی بازدید کرد.

ارسال نظرات