خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم:

بسیج جامعه زنان طلایه‌دار اطاعت از رهبری است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: بسیج جامعه زنان از گسترده‌ترین تشکل‌های زنان است که در تبعیت از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۱۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، لیلا حیدری پیش از ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان که در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی برگزار شد، با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تحولی را در میان زنان و مردان به وجود آورد تا آنان با کمک یکدیگر از میهنشان در مقابل دشمنان دفاع کنند.

وی افزود: امروز هیچ قدرتی توانایی مقابله با ایران را ندارد، از همین رو است که امروز در جنگ نرم به ویژه در حوزه فرهنگ سبب شده است که زنان به عنوان افسران و مبارزان خط مقدم با دشمنان به مبارزه بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به روز بسیج جامعه زنان گفت: در این روز تبلیغات مناسبی از اقدامات و فعالیت‌های زنان بسیجی صورت می‌گیرد و از همین رو باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم جلوی هرگونه پیشروی فرهنگ غربی را در جامعه بگیریم.

حیدری تصریح کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت جایگزین فرهنگ غربی شود از همین رو نیاز به تبلیغات گسترده داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف سازمان بسیج گفت: اجرای برنامه‌های مختلف در سطح محلات و میان اقشار مختلف مردم سبب الگو سازی میان افراد جامعه به ویژه قشر بانوان می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج جامعه زنان تشکیل شد که این اقدام در راستای اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) صورت گرفت.



ارسال نظرات