جهادگران دانشگاهی اردبیل با آرمان‌های شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند

در آستانه ۱۶ مرداد، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، جهادگران دانشگاهی اردبیل با حضور در مزار شهدای گمنام در دانشگاه محقق اردبیلی با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه 16 مرداد، جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، دیروز، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و قرائت فاتحه، با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب و تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: وظیفه داریم با تأسی از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در سنگر خدمت رسانی به مردم تلاش و همتی مضاعف انجام دهیم تا خدماتی در شأن مردم شریف استان به آنان ارائه نماییم.
رامز نصیری صالح افزود: سعی داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده، با جدیت در کار خود، در راه پیشرفت کشور و شعار همدلی با دولت، گام برداریم و اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جامه عمل بپوشانیم.
وی خاطرنشان کرد: اقتداز و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است که نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن داشتند. آنها با ایثار و فداکاری از زندگی و جانشان گذشتند و وظیفه ماست که از نهالی که آنان سال 1357 کاشتند و هشت سال برای حفظ آن جنگیدند با عمل به آرمان‌ها و ارزش‌های گران‌بهای آنان نگهداری کنیم و این مهم تنها با حرف و شعار انجام نمی‌شود و باید در عمل برای آن تلاش کرد.
نصیری‌صالح گفت: ما تلاش برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را بر خود وظیفه می‌دانیم و درصدد هستیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، دین خود را نسبت به ایثارگری آنان ادا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار