خبرهای داغ:
مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور:

مسلمانان در برابر کودک‌کشی دشمنان سکوت نکنند

مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور با اشاره به اقدام غیر انسانی کودک‌کشی دشمنان گفت: امروز نباید ملت مسلمان در برابر این عمل زشت سکوت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرح‌روز فاتحی پیش از ظهر امروز در همایش برگزداشت روز قشر بسیج جامعه زنان که در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی برگزار شد، با اشاره به اینکه شهر قم مهد علم و نشر فرهنگ دینی است، اظهار کرد: زنان نیز همانند مردان وظیفه حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارند.

وی افزود: متاسفانه امروز سینما برای نشان دادن حضور زنان در دوران پهلوی تنها چادر کشیدن از سر زنان را نشان می‌دهد در حالی که زنان ما در آن دوران زندانی خانه‌ها بودند و دوران سختی را سپری می‌کردند.

مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور با اشاره به اینکه در دوران پهلوی فساد نخست از این خاندان رواج پیدا کرد، گفت: فساد دوران پهلوی سبب شد تا زنان مسلمان کمتر از خانه‌ها خارج شوند.

فاتحی تصریح کرد: زنان نیز در طول تاریخ انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی هم‌پای مردان در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین‌ دوره‌های آموزش بسیج زنان مجبور بودند آموزش‌های نظامی را از آقایان فرا بگیرند، گفت: پس از این دوره زنان در مساجد حضور یافتند و به دیگر زنان آموزش‌های نظامی را تعلیم دادند.

مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور خاطرنشان کرد: طبق فرمان امام خمینی (ره) همان‌گونه که دفاع از کشور بر مردان واجب است لازم است زنان نیز در عرصه دفاع از کشور حضور گسترده و پررنگ داشته باشند.

فاتحی با اشاره به فعالیت زنان در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: زنان در پشت میدان جنگ نیازها و مایحتاج جنگ را آماده می‌کردند و از همین رو زنان نیز همپای مردان در عرصه هشت سال دفاع مقدس حضور گسترده‌ای داشتند.

وی بیان کرد: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا فرزندان ولایی و بسیجی را تربیت کنند که در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب و فرمان رهبری گام بردارند.

مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور با اشاره به افتخارات جامعه بسیج گفت: یکی از افتخارات جامعه بسیجی حضور خانواده شهدا و ایثارگر است.

فاتحی تاکید کرد: بانوان شهیدی همچون شهید مریم فراهانیان دارای شاخصه‌های خاصی بودند به گونه‌ای که هنگام شهادت چادر را برنداشتند و با همان چادر مقدس به شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه زنان موفق جامعه نخست باید در عرصه خانواده موفق باشند گفت: اگر زنان در این حوزه موفق عمل نکنند به طور قطع هیچ خدمتی را به نظام جمهوری اسلامی ایران نداشتند.

مسئول بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش کشور یادآور شد: دوره‌های طرح ولایت در دانشگاه‌ها اجرایی شد که این دوره‌ها تاثیرات بسیاری بر قشر دانشجو داشت.

فاتحی با اشاره به فتنه 88 گفت: این فتنه یکی از توطئه‌های دشمنان است، دشمنان به گمان اینکه ایران را نیز مانند شوروی سابق می‌توانند از بین ببرند این فتنه را ایجاد کردند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار