خبرهای داغ:
به منظور اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار شد
یادواره ای برای دو شهید هم محله ای در راستای فرمایش رهبر مقام معظم رهبری در اجرای طرح خادم به مخدوم در روستای تبلو بخش نیم بلوک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۱۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برای یادبود دو شهید فکه و شلمچه که در سال 62 و65 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند و امروز باعث آبروی منطقه مان خضری دشت بیاض و روستاهای اطراف شده اند؛ در زادگاهشان روستای تبلو یادواره ای برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار و سرکشی از دو خانواده شهید گفت: اگر امروز امنیت و آسایش در کشور ما برقرار است؛ مرهون فداکاری و جانفشانی های شهدا و ایثارگران و هم چنین صبر و بردباری این خانواده ها هستیم.

حجت السلام والمسلمین معصومی با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین ها باید راه و رسم زندگی و از خود گذشتگی، رشادت ها، شهادت ها و ایثار شهدا را به نسل جوان کشور منتقل کرد، افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی پایدار و استوار است بخاطر رهنمودهای امامت جامعه، وحدت مردم وعشق به شهدا است.

وی با اشاره به اینکه این دیدارها و سرکشی از خانواده های شهدا در اجرای طرح مراجعه خادم به مخدوم از سوی مقام معظم رهبری برای کلیه بنیادهای کشور فرستاده شد، انجام می گیرد گفت: در این دیدارها استان خراسان جنوبی در سال گذشته مقام اول را در اجرا نمودن طرح سپاس در کشور کسب کرده است.

شایان ذکر است، در این مراسم فرزندان، هم رزمان و برادران شهیدان هم خاطره هایی را عنوان کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها