با بازدید سردار باقرزاده

تغییر محل خاک‌سپاری شهدای غواص در بهشهر

با بازدید فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از محل خاک‌سپاری شهدای غواص در بهشهر، تغییراتی در این مکان‌ها ایجاد شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۷۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده از سه نقطه‌ در بهشهر که قرار بود پنج شهید گمنام غواص در آنجا خاک‌سپاری شوند بازدید کرد و در نشست کوتاهی که با مسئولان این شهرستان داشت همچنین با بررسی آخرین پیشنهادات و بازدیدهای انجام‌شده، تغییراتی در محل دفن شهدا ایجاد شد.

بر این اساس، مقرر شد که یک شهید گمنام غواص در اردوگاه سپاه عباس‌آباد، دو شهید در مهدیه خلیل‌شهر و دو شهید غواص نیز در پارک ملت بهشهر، خاک‌سپاری شوند.

به گفته سرهنگ پاسدار علی نجفی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، محلی که برای خاک‌سپاری دو شهید غواص گمنام در پارک ملت بهشهر در نظر گرفته شده، روبه‌روی ساختمان شهرداری و در بهترین نقطه این پارک است.

پیش از این قرار بود که مراسم خاک‌سپاری سه شهید گمنام در اردوگاه عباس‌آباد و دو شهید نیز در ملامحله خلیل‌شهر بهشهر انجام شود.

شهید حسین‌علی بالویی نیز که از شهدای غواص احراز هویت شده و از فرزندان بهشهر است، در گلزار شهدای این شهرستان واقع در بهشت فاطمه (س) بهشهر خاک‌سپاری می‌شود.

مراسم وداع با شش شهید غواص در بهشهر، شب 22 مردادماه برگزار و تشییع شهدا نیز هشت صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) به سمت پارک ملت این شهر است و پس از آن نیز، شهدا با حضور باشکوه مردم در مکان‌های ذکر شده خاک‌سپاری می‌شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها