صبح امروز پوستر همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی» رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۶۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتیدکشور همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی»قرار است اواخر مرداد طی روزهای ۲۶ تا ۲۹  با حضور بیش از ۱۰۰۰ هزار استاد دانشگاه‌های کشور در مشهد مقدس برگزار شود.

بر پایه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در  این همایش علاوه بر اساتیددانشگاههای کشور، چهره‌های علمی و نخبگان، فرماندهان شبکه‌های جنگ نرم و حلقه‌های علمی و صالحین و شخصیت‌های کشوری و لشگری حضور خواهند یافت.

 همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی» نیز در قالب پنج کارگروه شامل  کارگروه علم و فناوری، سیاست، مدیریت راهبردی، اقتصاد و فرهنگ همراه با نشست‌های فرهنگی خانواده‌های اساتید دانشگاه، مجمع نخبگان برنامه‌ریزی شده و به همت سازمان بسیج اساتید کشور  در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج امام رضا (ع)برگزار می‌شود.

شایان ذکر است کمیته های ستادی و اجرایی این همایش از ماه ها قبل کار خود را آغاز کرده و ترکیبی از چهره‌های علمی و دانشگاهی و مدیریتی از جمله دکتر سهراب صلاحی، دکتر ملکوتیان- دکتر صدرا- دکتر قدیرنظامی- دکتر صمصامی- دکتر انبیاء عهده دار ساختار اجرایی این همایش هستند.

رونمایی پوستر همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی»

 

ارسال نظرات